Nowa odsłona programu lojalnościowego
Już od kilku lat nasz program lojalnościowy cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony pacjentów.
Prezentujemy jego nową odsłonę – pragniemy, aby nasi pacjenci jeszcze bardziej stawali się częścią naszej społeczności i mieli dostęp do wyjątkowych możliwości.
Na czym polega udział w programie lojalnościowym?
Nasz program lojalnościowy jest przede wszystkim bardzo prosty i korzystny dla pacjentów.
Uczestnicząc w programie zbierasz punkty, które następnie możesz wymienić na nagrody.
Dodatkowo w naszym panelu pacjenta, masz stałą możliwość podglądu oraz zarządzania uczestnictwem w programie lojalnościowym.
Punkty przyznajemy za różne aktywności, a najważniejszą z nich jest korzystanie z naszych usług.
Za każde 1 PLN przeznaczony na zabiegi, otrzymujesz 1 PKT w programie lojalnościowym.
Jakie są inne sposoby na zbieranie punktów?
Nowa odsłona programu lojalnościowego to przede wszystkim zwiększona ilość aktywności, dzięki którym możesz zbierać punkty.
- Polecaj nas znajomym i otrzymaj 500 pkt za każdą skuteczną rekomendację.
- Wejdź do panelu programu lojalnościowego i skorzystaj z możliwości rekomendacji naszych usług Twoim znajomym. [sekcja Poleć Znajomym] Podaj adres email znajomej osoby i wyślij automatyczne zaproszenie do skorzystania z naszych usług.
Zarówno Ty jak i bliskie Ci osoby otrzymają dodatkowe 500 pkt. (punkty są automatycznie doliczane w momencie wykonania dowolnej usługi przez poleconą osobę)
- Wejdź do panelu programu lojalnościowego i skorzystaj z możliwości rekomendacji naszych usług Twoim znajomym. [sekcja Poleć Znajomym] Podaj adres email znajomej osoby i wyślij automatyczne zaproszenie do skorzystania z naszych usług.
- Świętuj z nami urodziny.
Twoje urodziny to dla nas szczególna okazja, dlatego wraz z serdecznymi życzeniami w tym dniu otrzymasz od nas 500 PKT o wartości bonu na kwotę 25 PLN. Tylko od Ciebie zależy kiedy je wykorzystasz. - Napisz opinie o klinice w wizytówce opublikowanej w serwisie Mapy Google lub serwisie Facebook.com i otrzymaj 500 PKT.
Na co mogę wymienić zgromadzone punkty?
Punkty zgromadzone w programie, możesz swobodnie wymieniać na vouchery.
- 20000 pkt – bon o wartości 1000 PLN na zabiegi w Klinice Dr Kuschill MEDESTETIS
- 10000 pkt – bon o wartości 500 PLN na zabiegi w Klinice Dr Kuschill MEDESTETIS
- 2000 pkt – bon o wartości 100 PLN na zabiegi w Klinice Dr Kuschill MEDESTETIS
Jak rozpocząć uczestnictwo w programie lojalnościowym?
Rejestracji w programie możesz dokonać w formie elektronicznej lub tradycyjnej podczas wizyty (na formularzu rejestracyjnym).
W celu dołączenia do programu droga elektroniczną:
- Odwiedź panel rejestracji online Kraków albo Warszawa
- Zaloguj się lub zarejestruj konto (jeżeli jesteś już naszym pacjentem pamiętaj, aby podać ten sam numer co podczas rejestracji wizyty)
Dzięki posiadaniu konta możesz nie tylko korzystać z naszego programu. Masz również dostęp 24/7 do panelu rejestracji on line. - Przejdź do zakładki Program Lojalnościowy i zaakceptuj regulamin.
Masz pytania odnośnie naszego programu?
Zadzwoń do nas +22 10 10 181 / +12 430 54 09
Zadzwoń do nas +22 10 10 181 / +12 430 54 09
Regulamin programu lojalnościowego [aktualizacja 04.11.2021 r.]
I. Ogólne zasady programu lojalnościowego
- Organizatorem programu lojalnościowego jest Polska Grupa Estetyczna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Włodarzewska 81/1U, 02-393 Warszawa, email: administracja@medestetis.pl.
- Program lojalnościowy/Program – działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
- Uczestnik – każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Konto Uczestnika – indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem https://medestetiswaw.versum.com/account/sign_in / https://medestetiskrk.versum.com/account/sign_in, na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
- Stan konta – ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
- Nagroda – usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.
- Organizator w ramach prowadzonego przez siebie Programu nagradza Punktami następujące aktywności:
- Przystąpienie do programu lojalnościowego – 500 pkt.
- Zakup usług (Transakcja) – Każdy 1,00 zł wydany na zakup usług zostanie wynagrodzony przez Organizatora 1 pkt. (Przelicznik 1,00 zł = 1 pkt stanowi standardowy przelicznik programu dla usług). Wyjątek w stosowaniu standardowego przelicznika stanowią usługi ujęte w załączniku numer 4.
- Skuteczne Polecenie Organizatora – 500 pkt (Punkty przyznawane są osobie Polecającej jak i Poleconej).
- Z okazji urodzin – 500 pkt.
- Napisanie komentarza w serwisie moment.pl – 200 pkt.
- Napisanie komentarza w wizytówce opublikowanej w serwisie Mapy Google lub serwisie Facebook.com – 500 pkt.
II. Uczestnictwo
- Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.
- W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu lojalnościowego.
- Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
- Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
- Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
- Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.
III. Zasady przyznawania punktów
- Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami.
- W celu przyznania punktów za aktywności o których mowa w par. 7 pkt 6, uczestnik programu ma obowiązek potwierdzić jej wykonanie, poprzez okazanie osobiście w placówce lub wysłanie na adres administracja@medestetis.pl stosownego zrzutu ekranu.
- Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
- Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
- Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
- Punkty programu są ważne (wymienne na nagrody) przez okres 24 miesięcy od ich przyznania.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo lub utraciły ważność.
- Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
IV. Zasady wymiany punktów na nagrody
- Zebrane w Programie punkty w okresie ich ważności Uczestnik może wymieniać na nagrody wymienne na zabiegi
Bon o wartości 1000 PLN na zabiegi w Klinice Dr Kuschill MEDESTETIS – 20000 pkt
Bon o wartości 500 PLN na zabiegi w Klinice Dr Kuschill MEDESTETIS – 10000 pkt
Bon o wartości 100 PLN na zabiegi w Klinice Dr Kuschill MEDESTETIS – 2000 pkt - Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
- Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
- Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
- Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
V. Polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
- Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
- Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
VI. Postanowienia końcowe
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres organizatora. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
- Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
- Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
- Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.